Friday, June 17, 2011

Isi Hati Irina: WTH!!!

Apa kejadahnya ko nk gtaw aku pasal ko nk tunang ka dah bertunang ka?

Perangai nya:
1. Amek kesempatan kat orang, nie korang paham2x sendiri la kn? Dia da bg harapan last2x perangai macam s**l!
2. Menggunakan untuk kepentingan diri sendiri
3. Dok bangga diri yg dirinya tue baik, kerja bgs, duit banyak, muka konon hensem la
4. Macam bagus ja!

Ntahla mls nk tulih panjang2x.. apa pulak kata cik abg nanti... juz nk melepaskan geram di hati... memang sebenarnya dendam n sakit hati belum lagi baik... tue yg sakit hati tuh!

Nyampah betoi la! sengaja nk gtaw la tuh sebab aku da booo layan kat dia! Dia yg mai cari aku...

Haihh, dugaan betoi... Semoga aku diberikan kekuatan untuk berlapang dada dengan semua orang pernah buli aku, bg aku sakit hati, tikam aku dari belakang, dan yg plg penting org yg aku benci!

Ya Allah SWT berilah aku kekuatan itu... :(

No comments:

Post a Comment

Followers