Monday, February 23, 2015

THE BEST COLLAGEN EVER!!!

Assalamualaikum,

Hai lama dah x mai jenguk blog kesayanganku. Al-maklumlah sibuk sgt dari tahun lepas... cewahhhh...

Alright nk straight to the point terus. 

Aku bukan jenis yang percaya segala macam bentuk ubat, vitamin dan produk tanpa aku mencubanya dulu.

Kita nk promote kat orang mesti la kena try dulu. Nie dok pakat2 share testimoni orang lain kn?

Contoh macam nie la senang, Nk promote produk kuruih tapi awak pon gemuk. Nk promote produk bg putih awak pon itam legam, Nk promote produk bg hilang jerawat awak pon penuh jerawat batu...

Abis macam mana la org nk percaya.

Jadi nk jual produk biarlah yang kita sendiri rasa kesan dia.

Okay nie cubaan ke atas diriku selama 10 hari. (Alhamduilllah berak pon dah lawas...muahahaha)


Sebelum


Selepas 10 hari.

Nanti dah abis saya share okay. Tapi memang terbaik lah untuk kulit yg kusam macam saya nie.

Sekarang nie kulit di tepi-tepi hidung yang dulunya kering sekarang nie lembab gituw.

Kulit pon lembab dan juga pink toin toin... 

Syukur Alhamdulillah, berkesan atas kulit saya!

Nanti ai share yer... 

Tatatititutu...

Love,

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers