Thursday, June 20, 2013

Air mata bergenang di pagi hari

Assalamualaikum,

Dear sayangs,

Baca tajuk pon dah boleh taw isi dia kn? Anyway memang pepagi masuk office terus bukak email. Anyway kat sini email rasmi ada dua iaitu outlook yang berendingkan dengan edu.my dan juga pakai gmail. Gmail senang sket sebab dia xde limit kalau nk hantar attachment kn? So both pon dah bukak.

Then tertarik satu email notification comment dari salah satu entri episod menyedihkan. Yang tajuk M-carrige.

Rupanya ada lagi yang comment sblm tuh tp aku x respond. Yela kekadang tuh x nk fikir sgt yg sedih-sedih. Sebab hidup kn masih perlu diteruskan. Dia ambil satu dan ganti satu lagi yang lebih baik. Mungkin satu atau lebih kn?

Tp memang pengalaman tue tak boleh dibeli oleh sesiapa. Walaupun ada yang mempunya pengalaman yg lebih kurang tapi tidak sama kn? Insya-Allah percaya ada hikmah disebalik kejadian dan ada rezeki lebih baik menanti.

Alhamdulillah now dah masuk 20 week. Syukur sgt. Semua mual, muntah, jarum, darah, ayaq gula, tarik mengkarung dan memacam la aku dok mengomel hilang bila saat rasa tendangan lembut dalam perut mama nie. MH pon sgt excited sambil memanggil nama yang dia dah sediakan utk anak mama nie.

Syukur Alhamdulillah aku dapat bertukar balik ke Penang, dapat dok sekali dengan husband, tempat kerja masih dekat (esok nie jauh la sikit cuma masih dalam Penang), hal pembelian rumah pon dah nk settle (loan dah lama approved cuma proses tukar nama n memacam prosedur lain la dan Insya-Allah bulan nie dah start potong duit rumah jadi rumah itu jadi milik kami la kn?), i'm expecting 20wk now.

Apa lagi yang aku nk selain semua nie? Alhamdulillah, aku bersyukur kepadamu Ya Allah SWT.

Okayla today kena p jumpa pakar makanan nutrisi kat klinik. Hahahaha. Dengar jer nasihat kn?

Okayla sayang sekalian alam, mengundur diri dulu nk sambung wat keje sikit sebelum nk balik awal jpg.

Air mata cuma bergenang tp masih tidak menitik sebab rupanya masih ramai sayangkan kita kn? :)

Love Love Love

Sekian, Wslm

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers