Monday, October 21, 2013

Kisah sebelum ditahan di wad

Assalamualaikum...

Nie kejadian yang berlaku seminggu sebelum aku kena tahan kat wad. 

Puncanya adakah ini! Sampah sarap yang dibuang dr rumah2 di atas awan... bila hujan jadi berlumut dan licin...

Kebetulan aku br blk dr umah mil n MH demam teruk... then masa nk melintas nie laluan nie jatuh terlentang... aku 35week masa nie....

Sebab hari sabtu n dah malam ditambah pulak MH masih demam teruk jd memang x g klinik... 

Mlm tuh memang sakit pinggang yang amat n sakit kepala sbb benjol... yelah jatuh terkentang dikala memboyot kn?

Tp syukur si kecil AS aktif bergerak cuma agak lembut... benda nie la aku cerita kat doktor smp aku kena tahan sehari sebelum raya... 

Memang susah nk ubah mentaliti org2 macam nie kan?

Setiap kali tue la sekarang MH pegang aku kalau nk berjalan mcm org OKU sbb takut pisang berbuah 2 kali.... Nasib baik la si kecil nie kuat macam mama dia... Alhamdulillah hari nie dah 37 week 6 days.... 

Doktor da pesan sebabkan aku penghidap kencing manis aku x bleh beranak lepas due so kena stanby jer nie.... Td pagi checkup babyAS dah masuk dlm laluan... Syukur Alhamdulillah....

Semoga dipermudahkan....

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers